TSO’da hizmet kalitesi denetimi

Kırıkkale Ticaret ve Sanayi Odası, Türk Loydu Belgelendirme Merkezi tarafından gerçekleştirilen Kalite Yönetimi Sistemi ve Müşteri Memnuniyet Yönetimi Sistemi denetimlerini başarıyla tamamladı.HABER: TAHİR ERDEM Türk Loydu...

Kırıkkale Ticaret ve Sanayi Odası, Türk Loydu Belgelendirme Merkezi tarafından gerçekleştirilen Kalite Yönetimi Sistemi ve Müşteri Memnuniyet Yönetimi Sistemi denetimlerini başarıyla tamamladı.

 

Türk Loydu Denetçisi Ekip Lideri Engin Deniz ve Uzman Hüseyin Obuz’dan oluşan denetim ekibi bir gün boyunca Kırıkkale Ticaret ve Sanayi Odası’nın ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyet Yönetimi Sistemi uygunluğunu denetledi. Denetimde, odanın yönetim süreçlerinden başlanarak, tüm birimleri ve kurumsal altyapısı tetkik edildi. Major hiçbir kusur ve hatanın bulunmadığı denetimlerde 2017 yılında almaya hak kazandığı kalite belgelerinin güncelliğini koruyan Kırıkkale TSO denetimi başarıyla tamamladı.

Denetlemede ISO 9001:2015 Akreditasyon Sistemi gereği tüm prosesler incelendi ve hiçbir uygunsuzluk bulunamadı. Üye ilişkileri ve şikayetleri ele alma proseslerinin incelendiği ISO 10002-2018 Müşteri Memnuniyeti Sisteminde uygulanmasında da hiçbir eksikliğe rastlanmadığını belirten TSO Genel Sekreteri Ahmet Şerbetçioğlu, 2019 yılı içerisinde üye ilişkileri ve hizmet kalitesinin artırılması için çalışmaların süreceğini söyledi. Denetimi başarıyla geçtikleri için gururlu olduklarını ifade eden TSO Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Varlı, "Oda olarak Kırıkkale’ye değer katmaya, bu değeri oluştururken de kaliteli hizmet vermeye ve üye memnuniyetini arttırmaya önem veriyoruz. Odamızda Türk Loydu Kalite Standardı sisteminin kurulmasında ve uygulanmasında emeği geçen çalışanlarımıza teşekkür ediyorum.” dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri