Kırıkkale Lisesinin proje zaferi

Kırıkkale Lisesi “10 Math Challenges” Projesini başarıyla tamamladı. Türkiye, Portekiz, Çekya, Bosna Hersek, Slovakya, Polonya'dan 9 okulun katıldığı projede Kırıkkale Lisesi Asal Sayıların Gizemi sunumu ile birinci oldu.ULUSLARARASI...

Kırıkkale Lisesi “10 Math Challenges” Projesini başarıyla tamamladı. Türkiye, Portekiz, Çekya, Bosna Hersek, Slovakya, Polonya'dan 9 okulun katıldığı projede Kırıkkale Lisesi Asal Sayıların Gizemi sunumu ile birinci oldu.

ULUSLARARASI ETWİNNİNG  PROJESİ

Kırıkkale Lisesi uzaktan eğitim sürecinde de öğrencilerinin gelişimini destekleyecek yenilikçi eğitim-öğretim çalışmalarına devam etti. Kırıkkale Lisesi Müdürü Basri Başat “Öğrencilerimiz  yıl boyunca iki uluslararası matematik projesinde danışman öğretmenleri Dr. Nevin Bilgiçli önderliğinde aktif olarak çalıştılar. Slovakya  ve Polonya’nın kuruculuğunda ortak olarak yer aldığımız“10 mathchallenges” (10 matematik mücadelesi)  isimli uluslararası eTwinning  projesinin  çalışmaları Nisan ayında  başarılı şekilde tamamlanmıştır. Bu projede 6 ülke( Türkiye, Portekiz, Çekya, Bosna Hersek, Slovakya, Polonya), 9 okul ve 100 ü aşkın öğrenci beraber çalışmıştır" diye konuştu.

ASAL SAYILARIN GİZEMİ SUNUMU İLE KIRIKKALE LİSESİ BİRİNCİ OLDU

Başat "Ekim 2020 – Haziran 2021 arasında devam eden projede çok çeşitli etkinlikler, online sunumlar, yarışmalar ve eğitsel oyunlarla öğrencilerin akademik ve sosyal açıdan gelişimlerine katkı sağlanmıştır. 5. mücadelede tüm ülkelerin sunumları arasında Kırıkkale Lisesi öğrencilerinin “ Asal sayıların  gizemi” isimli çalışması en başarılı sunum seçilerek birinci olmuştur. Ayrıca diğer ülke öğretmenleri ve öğrencileri tarafından beğeniyle karşılanan 9. mücadeleyi matematik öğretmenimizDr.NevinBilgiçlihazırlayıp yönetmiştir. Özverili çalışmalarından dolayı öğretmenimize ve öğrencilerimize çok teşekkür ediyor, başarılarının devamını diliyorum” ifadesini kullandı.

PROJENİN SLOGANI “ÖĞRENCİLERLE İLE MATEMATİĞİ ARKADAŞ YAPMAK”

Proje danışman öğretmeni Dr. Nevin Bilgiçli de “Bu projenin sloganı ; öğrenciler ile matematiği “arkadaş” yapmaktır. Projenin temel amacı ise matematiğin sadece soyut simgelerle dolu sıkıcı bir bilim dalı olmadığını, günlük hayattada  karşımıza çıkan  mizahi bir yanının  olduğunu göstererek  öğrencilerin matematik dersini daha fazla sevmelerini sağlamaktır. Proje sonunda yapılan anket ve değerlendirmelere göre bu amaca büyük oranda ulaşılmıştır” dedi. HABER: Mehmet Erkoç

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri