KIRIKKALE BELEDİYESİ VETERİNER İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ MAMA ALIM İŞİ

MAMA ALIM İŞİ mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN:2023/518301
1-İdarenin
a) Adı:KIRIKKALE BELEDİYESİ VETERİNER İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi:YENİDOĞAN MAH BELEDİYE HİZMET BİNASI 71100 KIRIKKALE MERKEZ/KIRIKKALE
c) Telefon ve faks numarası:3182242770 - 3182242816
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası:

2-İhale konusu mal alımın

a) Adı:MAMA ALIM İŞİ
b) Niteliği, türü ve miktarı:40000 KG KÖPEK MAMASI 1500 KG KEDİ MAMASI 500 ADET (400 GR'LIK) KONSERVE MAMA

Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

c) Yapılacağı/teslim edileceği yer:KIRIKKALE BELEDİYESİ VETERİNER İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ SOKAK HAYVANLARI GEÇİCİ BAKIM EVİ/KIRIKKALE-KIRŞEHİR KARA YOLU 14.KM /KIRIKKALE
ç) Süresi/teslim tarihi:Malzeme tesliminde ilgili malzemelerin nakliye ve teslim yerine indirme işi ve giderleri yükleniciye aittir. Malzemeler yüklenici firmadan değişik zaman ve miktarlarda duyulan ihtiyaç doğrultusunda Peyder Pey talep edilebilecektir. İstenilen Malzemelerin tamamı İşe Başlama tarihinden itibaren 20 Gün içerisinde eksiksiz olarak teslim edilecektir. İdarenin Talep ettiği Malzemeler firmaya bildirim tarihten itibaren 3 Gün içerisinde teslim edilecektir.. Malzemeler Teslim Edilmeden En Az 1(Bir) Gün Önce İdaremizden Randevu Alınarak mesai saatleri içerisinde (08:00-17:00) İlgili Personelin Uygun Gördüğü Yere Teslimat, İndirme Ve Yerleştirme Yapılacaktır. İndirme Ve Yerleştirme İşlemi Sırasında Malzemelerle Birlikte Firma Yetkilisi Hazır Bulunacaktır.
d) İşe başlama tarihi:Sözleşmenin imzalanmasına müteakiben 20 gün içerisinde

3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati:15.06.2023 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres):Yenidoğan Mah Zafer Caddesi Belediye Hizmet Binası No:4 Kat:3 No: 303 İhale Birimi KIRIKKALE

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:

4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
7.5.3.4.1.İstekliler teklif ettikleri kuru ve konserve mamalara ait T.C. Tarım ve Orman Bakanlığından alınmış, Kedi-Köpek Maması üreten yem işletmesi İşletme Onay Belgesini yeterlilik tablosunda beyan edeceklerdir.

7.5.3.4.2.İsteklilerin teklif ettikleri mamalar ithal ise T.C. Tarım ve Orman Bakanlığından alınmış yem ithalatçıları işletme kayıt belgesiyle birlikte söz konusu mamalara ait Veteriner Giriş Belgesini (VGB) yeterlilik tablosunda beyan edeceklerdir.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:
7.5.6.1.

Alımı yapılması planlanan söz konusu mal ve malzemeler için;

Belediyemiz Sokak Hayvanları için idaremiz tarafından standart olarak kullandığımız malzeme örnekleri depomuzda mevcut olup;söz konusu malzemelere teklif vermek isteyen istekli firmalar idaremize müracaat ederek depomuzda idaremiz tarafından sürekli kullanılan malzemelerin numunesini görerek teklif vermesi gerekmektedir.

İstekli firma idaremize müracaat etmesi halinde numune görüldü belgesi düzenlenecektir.

İdaremiz tarafından düzenlenen numune görüldü belgesi tarih ve sayısı yeterlilik bilgileri tablosunda belirtilecek eğer numune görüldü belgesi sunmayan istekli firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır

a-İhale sonrasında idaremizce yapılan teklif değerlendirme, yeterlik bilgilerinin kontrolü ve teyidinden sonra; teklifi uygun olan Ekonomik Açıdan en Avantajlı Birinci ve İkinci firmalardan , ihale tarih ve saatinden sonra EKAP üzerinden tebligat ile numunelerin teslim tarihi ve saati ile teslim yerini isteklilere bildirecektir. İdari şartnamenin 36.1. ve 36.1.1. maddeleri doğrultusunda; idari şartnamede belirtilen numunelerin teslim edebilmeleri için tebligat tarihini izleyen günden itibaren, 3 (Üç) iş gününden az olmamak üzere makul bir süre verilecektir. İdareye teslim edilecek numunelerin, teknik şartnameye uygunluğu değerlendirilecektir. Teknik şartnameye uygun olmayan numunelere ait isteklilerin teklifleri, değerlendirme dışı bırakılacaktır. idaremizin yazılı talebinde belirlenen tarihe kadar, 1, 2 ve 3'üncü kalemlerde yer alan Köpek ve Kedi Mamalarından 15 kg'lik paketler halinde, konserve mamalardan 400 gr'lık kutular halinde numune göndereceklerdir.

b- (a) bendinde istenilen numuneler teknik şartname ve birim fiyat teklif cetvelinde belirtilen ölçülerde numune teslimi yapılacaktır uygun olmayanlar kabul edilmeyecektir.

c-Numune ve /veya demonstrasyon işlemlerine ilişkin yükümlülüklerini yerine getirmeyen isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılarak Geçici teminatları gelir kaydedilir.

d-Numunelerin her biri malzeme adı, ihale sıra numarası ve firma adı etiketlenmiş olarak bir liste ile elden veya posta veya kargo yolu ile teslim edilecektir.

7.5.6.2.İhale uhdesinde kalmayan istekli firma idaremize sunmuş olduğu numuneleri, itiraz süresinin bitmesini müteakip 10 gün içerisinde teslim alması gerekmektedir. Aksi halde doğacak sonuçlardan idaremiz sorumlu olmayacaktır. İsteklilerin uhdesinde kalan söz konusu işe ait numuneleri, ürün teslimatlarında muayene komisyonunun değerlendirmesine esas olmak üzere Veteriner İşleri Müdürlüğünden kalacaktır.

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (KırkBeş) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr BASIN NO: ILN01835794