11 BİN 305 ÇAĞRIYA YANIT VERİLDİ

11 BİN 305 ÇAĞRIYA YANIT VERİLDİ
Belediye Başkanı Osman Türkyılmaz, görevi devraldıktan sonra Yahşihan Belediyesi hizmet kapsamını genişletmek için Belediye bünyesinde ihbar ve şikâyet hattı kurmuştu. Yahşihan Belediyesi Whatsapp İhbar Hattı, 2021 yılında...

Belediye Başkanı Osman Türkyılmaz, görevi devraldıktan sonra Yahşihan Belediyesi hizmet kapsamını genişletmek için Belediye bünyesinde ihbar ve şikâyet hattı kurmuştu. Yahşihan Belediyesi Whatsapp İhbar Hattı, 2021 yılında toplamda 11 bin 305 adet çağrı ve mesaja yanıt vererek vatandaşlara yardımcı oldu.

VATANDAŞIN SORUNLARINA ANINDA ÇÖZÜM

Yahşihan Belediye Başkanı Osman Türkyılmaz, görevi devraldıktan sonra Yahşihan Belediyesi hizmet kapsamını genişletmek için Belediye bünyesinde ihbar ve şikâyet hattı kurmuştu. Yahşihan Belediyesi Whatsapp İhbar Hattı, 2021 yılında toplamda 11 bin 305 adet çağrı ve mesaja yanıt vererek vatandaşlara yardımcı oldu. Altyapısını yenileyen Yahşihan Belediyesi’nde Whatsapp İhbar Hattına en çok şikâyet, su kesintilerinden geldi.  Whatsapp İhbar Hattı su kesintileri için 6 bin 557 çağrı ve istek alarak vatandaşlara anında geri dönüş yaptı. Kurulan ihbar hattında, vatandaşların sorun ve taleplerine anında çözüm bulunulurken vatandaşlar, istek, talep, öneri ve şikâyetlerini Whatsapp üzerinden kurulan birime bildirimde bulunabiliyorlar. Yahşihan Belediyesi WhatsApp ihbar, şikâyet, istek, talep ve bilgi hattı 0505 164 46 40 nolu WhatsApp ihbar hattı ve 0318 357 25 60 nolu telefon numarasından 7/24 hizmet veriyor. Vatandaşlardan gelen istek ve şikâyetler ilgili birimlere aktarılarak anında çözüm üretiliyor. HABER: Niyazi Yüksel

Bu haber toplam 11 defa okunmuştur
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.